mandag den 16. april 2012

Den STORE læserfisker Giveaway!



Jeg har fucket up! 

Lang historie kort, så er min gamle blog helt umulig fordi jeg er ... ahøm... kommet til at fidle med noget, jeg åbenbart ikke var klog nok til a fidle med. Nå, så lærte man det, og så ku man jo passende bruge et par dage på at kopiere de vigtigste indlæg over på denne nye blog, genopfinde sit eget design og i det hele taget ærgre sig over egen omnipotens.

Det der skulle have været en genoplivning af bloggen blev dens død. Især er jeg ærgerlig over at have mistet alle mine dejlige, trofaste læsere. Så hvis nu du engang læste med her, og af den ene eller den anden grund holdt af at følge mig, mine og mit, gir du så ikke en chance til? Nye læsere er naturligvis også meget velkomne, for jeg skal ærligt indrømme, at jeg synes, det er sjovest at skrive til nogen. Jeg er ikke én af de bloggere, der udelukkende blogger for min egen skyld, og derfor (og fordi det er fedt) laver jeg nu denne velvoksne

Læserfisker Giveaway. Værdi ca. 1500 kr!


Det eneste, du skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar herunder, så deltager du med ét lod.

Ønsker du to lodder i puljen, så meld dig som fast læser, eller følg mig på Facebook eller med Bloglovin' eller noget i den stil.

Tre lodder? Gi den gas og del mig! Del mig på Facebook, lav et opslag i Brugsen eller tilføj mig på din blogroll.


Fire f*cking fantastic lodder?! Del denne Giveaway på din blog til jeg trækker en vinder!

Og husk nu at skrive i kommentarfeltet, hvor mange lodder, du deltager med!


Med andre ord: jeg har skumle planer om at fiske mig til en hel bunke faste læsere og trofaste følgere på rekordtid. Derfor trækker jeg først en vinder, når jeg når 150 læsere.Og hey, hvis det går stærkt, så smider jeg sgu sidegevinster i puljen. Kan du tabe? Nej, det kan du ikke, for hvis du ikke kan li at følge mig, så afmelder du dig da bare igen! Ingen tid spildt, kun den tid det tog at trykke på 'Afmeld idioten-knappen'

Og hvad er der så i? Jo, nu skal I se! Jeg har plukket de lækreste sommerfine smykker til jer og puttet dem i en fin lille pung af vintagestof.













 



Hva' siger I? Er I med på legen?

Peace!
Kat

141 kommentarer:

  1. Jamen jeg følger da med igen og håber at vinde posen.
    Hilsen Lotte som rimer på godte.
    3 store lodder i puljen

    SvarSlet
  2. Så nu hvor jeg skriver en kommentar og har meldt mig som fast læser...tror jeg da nok jeg har, giver det så 3 loddder?? :)

    Og så synes jeg da måske nok at jeg snart skal give den der kop kaffe vi snakkede om, da jeg stoppede i praktik :)

    SvarSlet
  3. jeg er med.. deler på fjæsen også :)

    SvarSlet
  4. Jeg er da klart med på legen (;
    Jeg følger alligevel med både her og på facebook, det er så hyggeligt.
    Håber alt er godt på Fyn :)

    SvarSlet
  5. Meldt mig igen og skrevet kommentar - 2 el 3 lodder...:o)
    Ser meget fin ud din (hmmmm) ikke helt frivillige nye blog. Glæder mig til at følge dig her.

    SvarSlet
  6. Argh, altså jeg er sgu fast læser, jeg abbonerer bare ikke på noget ;-). 1 lod må det så blive til. Stort tillykke med værkstedet, det ser fantastisk ud. Kh Lone

    SvarSlet
  7. Vil selvfølgelig gerne være med ;o) Deler også på fb, så tre lodder, 1000 tak ;o)
    Får da lidt ondt i maven over det der med at genoplive bloggen, da jeg står over for samme udfordring inden længe... uf - håber jeg kan finde ud af det - er ikke specielt teknisk begavet. Din nye blog er under alle omstændigheder FIN ;o)

    SvarSlet
  8. Arh du, Lonelainen, den giver altså to lodder:)

    SvarSlet
  9. Hurra for den nye blog og hurra for denne vildt fede give away...! Det må blive 4 fantastiske lodder til mig ;)

    Jubiii.

    knus og tillykke.

    SvarSlet
  10. Uhhh - lækre sager!!! 4 styk til mig :D

    SvarSlet
  11. Jeg smider 3 lodder i puljen. Følger di allerede på facebook og nu også her :) Og så har jeg selvfølgelig også lige delt på face :)

    Det er da en rigtig fin blog du har fået lavet :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  12. Jeg er bestemt med på legen, og smider hurtigt tre lodder i tønden:0)

    SvarSlet
  13. JAAAAH, sgu! Udover at jeg elsker dine ting er jeg jo HELT vildt happy over at du igen blogger, så jeg har delt til højre og venstre og skal naturligvis ha' 4 f*cking fantastiske lodder! :-D
    Ha' en überskøn dag, dejlige Kat!

    KRAM!

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 2 lodder. Træls, at du fik smadret den gamle blog, men mon ikke du får lokket en del til med denne skønne give-away :-)

    SvarSlet
  15. IH... WOW... Jaaaa... Jeg er med på to HELDIGE lodder :)

    Kh.

    SvarSlet
  16. 3 lodder hertil :)
    Virkelig smukke ting Kat <3

    SvarSlet
  17. Vil gerne være med på 2 lodder, glæder mig til at følge din blog. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  18. Jeg er da helt sikkert med på alle 4 lodder og glæder mig til at følge med på din nye blog:-)

    SvarSlet
  19. Tre lodder, og selvfølgelig med over på din nye!!
    Nyder din flotte blog, opdateringerne, skønne billeder af fantastiske kreationer herinde, :-) elsker farverne og formerne, kræz, vitaminer og inspiration!
    Kærlige tanker
    Anette

    SvarSlet
  20. Skøn give away - Deltager med 3 lodder; følger bloggen via FB og deler.
    Jeg glæder mig til at der kommer mere liv i bloggen :)

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Smider 3 lodder i puljen! Godt du er tilbage!

    SvarSlet
  22. Hey du!
    Jeg deltager GERNE! Deler dig lige på FB ;-)
    Kram S

    SvarSlet
  23. Jeg er helt vild med godteposen og perlerne i kæden "tree og life" så jeg har lige kastet et lod mere i puljen og er nu oppe på 4 stk

    SvarSlet
  24. Nu er omnipotens jo ikke det værste, men jeg hjælper gerne med at skaffe både gamle og nye læsere - og mig selv nogle lodder:). Jeg både deler og følger på Facebook, så det må være 3 lodder?
    Får man et ekstra lod, hvis man lover at dele med sin datter? Det vil Johanna sætte pris på, tror jeg...

    mange hilsner
    Lone

    SvarSlet
  25. Lækker præmie!
    Jeg snupper 2 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Härligt! Jag är med på 3 lotter!

    SvarSlet
  27. jeg er med på 3 lodder i denne skønne giveaway

    SvarSlet
  28. Jeg snupper gerne to lodder! :-)

    SvarSlet
  29. Fantastisk at se at du er tilbage :)
    Jeg er med på 4 lodder :)

    SvarSlet
  30. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    BL betikarauski

    SvarSlet
  31. Smider da straks 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  32. Hej Kat

    Jeg nød din blog, da den hed Kattekluns og er bestemt også med her! Og vil meget gerne vinde dine smukke smykker. Så jeg TROR jeg deltager med 4 lodder? Du kommer i hvert fald i min sidebar og på min blogroll - så snart jeg opdaterer den (hvilket jeg gør med jævne mellemrum).

    KH
    Anna

    SvarSlet
  33. Jeg er med på tre lodder. Jeg følger dig både på fb, bloglovin og er fast læser. Så kan du vist ikke forlange mere ;)

    SvarSlet
  34. Jeg er med på tre lodder.

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne være med på alle 4 lodder :)
    Krydser fingre, det er nogle super flotte ting!

    Knus Christine

    SvarSlet
  36. Jeg hopper med på de 4 fantastiske lodder! ;)

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  37. Hey Kat. Jeg melder mig for 4, når jeg lige har luret hvordan jeg får dig ind i min blog (tidsler.blogspot.com)
    vh
    Dottelue

    SvarSlet
  38. Jeg er med på legen, -god leg ;0) er med på 1 lod (kommentar)

    SvarSlet
  39. Jamenn altså ;) jeg deltager da med fire lodder! og velkommen tilbage elller hvad man nu skal skrive

    SvarSlet
  40. Den fedeste giveaway ever! Sikke fine sager! Nupper 2 lodder!

    SvarSlet
  41. Det var vist lige 4 lodder til mig:)

    SvarSlet
  42. Du er tilføjet - twittet - facebooked - blogget... og ja, så er du vist til min mand!!

    Held og lykke med den nye side ;)

    SvarSlet
  43. Hold op det er nogle flotte smykker - er helt tosset med vintage øreringene.
    Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  44. Det er en vidunderlig give-away!! Sikke smukke ting og farverne er jo lige til at blive glad i låget af:) Jeg er med på 3 lodder:) Mvh. Tanja Mathiasen, jan-mathiasen@stofanet.dk

    SvarSlet
  45. Dejligt at du er på igen jeg deltager m 3 lodder

    SvarSlet
  46. Jeg er SÅÅÅÅ meget med. ELSKER at du er tilbage. Har SAVNET din blog.
    Er med på 4 lodder.
    Mvh Susanne http://suskreahjoerne.blogspot.com/

    SvarSlet
  47. Jeg vil vinde, jeg vil vinde! :D Er med på 2 lodder

    SvarSlet
  48. Sikke en lækker pose med guld jeg lige faldt over der.. Jeg deltager med 3 lodder!

    Kig også gerne forbi min Give Away hos Buecking.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lav det lige om til 4 lodder i stedet :)

      Slet
    2. Jeg er med hele vejen.
      Og er totalt med på googly-eye-ideen :-D
      http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post91

      Slet
  49. Jeg er med på 2 lodder :-)
    Therese_Skov@hotmail.com

    SvarSlet
  50. 4 LODDER!!!!! Jeg vil så gerne vinde denne Give Away - så super fine ting altså!! Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  51. 4 lodder til mig :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  52. Deltager gerne med 2 lodder :))

    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  53. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (kommentar + fast læser) :)
    (malene_ruskjaer(snabela)hotmail.com)

    SvarSlet
  54. Jeg er fast læser og nu også facebook :0)
    /Annie

    SvarSlet
  55. Skøn give away! Jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  56. Haps Kat.
    Kan da ikke undvære dig helt ;o)
    3 lodder til mig tak.

    SvarSlet
  57. Jeg hopper med her. Snupper 3 lodder :)

    SvarSlet
  58. Två lotter vill lilla jag vara med på!!!

    Kram
    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  59. Selvfølgelig er jeg med!
    Fine fine ting!!!

    Jeg kommenterer og er fast læser :)
    så det må blive 2 lodder. :)

    SvarSlet
  60. Lækkert, jeg er da med!!
    Det bliver to lodder til mig :-)

    SvarSlet
  61. Så er jeg meldt på som fast læser (igen :) og snupper lige 2 lodder i farten :) held og lykke med dit nye blogunivers :)

    SvarSlet
  62. Lækker, lækker, LÆKKER give away

    4 lodder til mig

    SvarSlet
  63. Wow, hvor er der mange lækre ting.. Jeg smider 2 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  64. totalt griner...... skønt du er genopstået så jeg kan opdage dig nu. Jeg kaster to lodder i puljen, er mest til de fineste blomsterørestikkere i hvide,blå eller ferskenfarvet.

    SvarSlet
  65. Jeg hopper lige i med begge ben ;) 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  66. Nå, det var her du var forsvundet hen
    ....jeg er klart med på 4 lodder

    Smil fra Line

    SvarSlet
  67. Smukke ting. Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  68. Skønne ting... jeg deltager med 3 lodder....

    SvarSlet
  69. Æhm... jeg er nu fast læser, har klikket "like" på facebook, men kan altså bare IKKE finde ud af at dele... mærkeligt, og du er med i min blogroll ...

    Dét må da være 3 lodder, ikke?

    Jeg vil nemlig vildt gerne vinde, for dét er da en helt fantastisk give away!

    SvarSlet
  70. Fine ting:-) 3 lodder til mig - med held på, for sikke mange, der deltager---

    SvarSlet
  71. Puha en omgang og øv med den forliste blog. MEN nu er jeg, og sikkert flere nye faste læsere. Så denne bliver hurtigt bedre end den gamle ;-)
    Jeg deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  72. Sikke fint, jeg er selvfølgelig med på 4 lodder :)

    Øv med din blog, men så fik du jo en undskyldning for at lave en helt ny (Det er vel også meget sjovt?)

    Jeg er ny i blog land og har svært ved meget af det, meeeeeen jeg prøver mig frem og håber det går.

    >Venligst Katrine (pipi's mor)

    SvarSlet
  73. Jeg skrev d. 4. maj... hvor jeg deltog med 2 lodder... men nu skal vi have gang i det, så nu har jeg også delt på facebook, så det må vel give endnu et lod?
    Så 3 lodder.

    SvarSlet
  74. Jeg er med på facebook og bloglovin:O) og så deler jeg på facebook.

    Derudover er jeg vild med din papirring, den vil jeg gerne lære at lave:O) Det kunne godt blive min nye hobby:O)

    Hilsen
    Gitte Frigaard
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  75. Skønne sager du laver og lækker blog.
    Deltager med 3 lodder. Deler blog med min mor :-)), som er Skomagerhuset :-)Kig forbi

    SvarSlet
  76. Altså, jeg bliver NØD til at få fingrene i den fine give away, så jeg er all in. 4 kæmpe lodder til mig tak. Og jeg er da ny læser, - og spændt på at følge dig!

    SvarSlet
  77. Jeg snupper lige 2 lodder :-)

    SvarSlet
  78. 4 lodder til mig - glæder mig til at følge dig :-)
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  79. Sikke en masse lækre ting! Er med på 3 lodder: kommentar, fast læser, "synes godt om" og delt på face - følger endda på pinterest (:
    Har desværre ikke nogen blog, men håber at have "the golden ticket"
    hilsen Maria

    SvarSlet
  80. er fast læser;-)
    kram bella:-)

    SvarSlet
  81. Sikke nogle flotte ting. Lige noget jeg kan bruge her til sommer.
    Snupper hurtigt 4 lodder.
    God dag
    Vh Anja.

    SvarSlet
  82. Yes! Jeg hopper på to lodder og krydser fingre for at jeg får en ny fiiin halskæde plus det løse snarest...

    SvarSlet
  83. Hvor er det en god giveaway! Så fine ting!!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder
    mvh.

    SvarSlet
  84. Det blev til 3 lodder, da jeg ikke har min egen blog hvorpå jeg kan linke. Så har kommenteret, syntes godt om på facebook og delt din blog på facebook :)

    SvarSlet
  85. 2 lodder og er hermed med på den nye:-)

    SvarSlet
  86. SÅ flotte ting!
    Jeg må deltage med 4 lodder :)
    Jeg er helt forelsket i de sommerklare ørestikkere. De er virkelig søde!

    Mvh

    SvarSlet
  87. I'm in :-) Jeg trækker følgende kort: Kommentar, fast læser, blogroll & link (= 4 lodder?!) :-)

    Kh. Heidi fra pangfang (som også pt. har en sødlig giveaway)

    SvarSlet
  88. Jeg er med på 4 lodder og krydser! Kh Dorthe

    SvarSlet
  89. 3 lodder og krydsede fingre her (hvem prøver jeg at snyde? Held i give away er ikke min force, men det kunne jo ske en dag)

    SvarSlet
  90. Jeg deltager med stor glæde med 3 lodder i din fine fine give away - krydser fingre og glæder mig til fortsat at følge dig:-)

    SvarSlet
  91. Lækre smykker. Jeg deltager med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  92. Dejlig taske- 2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  93. Fantastisk give-away. 4 lodder til mig :)

    SvarSlet
  94. Lækker blog - lækkert lotteri og 4 lækre lodder til mig! ;-)

    SvarSlet
  95. 2 lodder til mig tak. Fede smykker!!!

    SvarSlet
  96. Wauuuw, det er da vist den lækreste giveaway jeg har prøvet at deltage i... :-) Hold da op så mange fine ting !
    Deltager med 4 lodder og håber SÅÅ meget det er mig der bliver den heldige vinder.

    Mvh Lisette

    SvarSlet
  97. Har precis hittat hit till din blogg o har nu lagt till den bland mina favoritbloggar.
    Den är precis i min smak.

    Jag passar på att vara med i din utlottning, smyckena är ju helt fantastiska.
    Jag är med på tre lotter; kommentar, följare, FB o jag tror att jag fixade att dela på FB också : )
    Jag håller tummar o tår!

    MVH Mona Ekström
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  98. Kan ikke helt finde ud af om din give away er trukket....? :-)

    Nå men hvis den ikke er, så er jeg med på 2 lodder (fast læser og blogroll).
    Glæder mig til at følge din blog...

    Kh Trine

    SvarSlet
  99. Fire lodder tak. Jeg vil VILDT gerne vinde de fine præmier!!!!

    SvarSlet
  100. jeg nupper 3 heldige lodder :0) Lækker give-away.. Mvh Nanna

    SvarSlet
  101. 2 lodder :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  102. Helt sikkert, jeg er med. Jeg smidder 3 lodder i puljen. Lækre sager ;) Glæder mg til at følge dig.

    SvarSlet
  103. 2 lodder til mig - er ny læser og kan se du laver en masse lækre ting.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  104. Sikken en vidunderlig giveaway og en fin blog du har. Jeg eltager med 3 lodder :-)
    M.V.H. Gitte

    SvarSlet
  105. jEG ER DA HELT SIKKERT MED (hov) på fire lodder. Sikke en skæg intro du har:-)

    SvarSlet
  106. Så er din give away på min blog. Så det må jo være fire lodder :)

    SvarSlet
  107. Hejsa.
    To til mig, tak :).
    Kh maj

    SvarSlet
  108. Sikke en spændende give away :-)
    Jeg ser frem til at følge din blog fremover - smut gerne forbi min også ;-)

    Jeg smider 4 lodder i puljen - og håber rigtig meget det er mig, der vinder denne skønne præmie ;o)

    SvarSlet
  109. Lækker, lækker give-away - jeg deltager med 2 lodder :)

    Mette

    SvarSlet
  110. her må jeg da bare være med ....
    4 lodder tak ...fast læser - like på FB - i min blogroll og du lihgger med billede på min blog
    wow bare du trækker mig
    knus lis
    http://1ret2vrang.blogspot.com/

    SvarSlet
  111. Jeg er helt sikkert på. Deltager med fire f.cking lodder :-) Sådan der!

    SvarSlet
  112. Deler lige igen på FB for at se om de sidste faste læsere melder sig, så give away'en kan komme i gang. Synes forresten at det er lang tid siden at jeg har hørt noget fra din FB-side :)

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  113. Fantastisk!!! WAUW, jeg er imponeret!!! jeg følger med som fast læser og deler på FB :)

    Krydser fingre XXXX

    Mvh.

    Annesofie

    SvarSlet
  114. WOW - total forkælelsespræmie <3 Der er delt på FB, er fast læser og følger dig på FB, dvs. deltager med 3 lodder :) Har desværre ingen blog så jeg kunne deltage med alle 4 lodder. Håber de 3 kan gøre det ;)

    XXX

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  115. Jubii en masse lækre sager sådan en pose med tøse godter ville vi elske herhjemme i prinsesse hulen ;o)
    Deltager me 3 lodder da jeg er follow, fast læser og facebook fan hvor jeg har delt med 1000 venner
    Krydser fingre
    Hav en dejlig dag
    kærlig hilsen
    Karin Christensen

    SvarSlet
  116. Jeg er med på 3 lodder da jeg ikke har nogle blog, men er både fast læser, facebook fan og har delt.. Jeg er helt forelsket i hals kæden med det søde træ

    Mange hilsner fra

    Gitte Nielsen
    Lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  117. 3 lodder til mig

    daniel m nielsen
    danielnielsen22@yahoo.com

    SvarSlet
  118. 2 lodder i puljen :) deltag evt også i min egen giw-away som kommer på i aften på http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  119. To lodder herfra! Håber jeg vinder.
    - Thea, theaicet@hotmail.dk

    SvarSlet
  120. Jeg deltager gerne med 4 lodder :-)

    Savler helt over præmien....

    SvarSlet
  121. Jeg napper 3 lodder, du kan se dig selv over i højre side sammen med nogle andre lækre blogs :)

    Hvornår slutter denne giveaway (er den sluttet?) Kan se der er indlæg helt tilbage fra april

    SvarSlet
  122. 1 lod

    www.helleialanya.bloggersdelight.dk

    mail: mortito20@hotmail.com

    SvarSlet
  123. sikke en fin blog og nogle fine ting. nu fast læser :) 2 lodder.

    SvarSlet
  124. Jeg deltager med 2 lodder. :) Sikke nogle finde smykker! :)

    SvarSlet
  125. Deltager gerne med 2 lodder. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  126. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  127. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  128. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  129. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  130. Jeg håber jeg kan nå at være med .... Troede faktisk at jeg havde skrevet en kommentar ;-0
    3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  131. Køre den stadig for så smider jeg lige tre lodder i på falde rebet♡

    Du er velkommen til at følge min blog også

    http://mitlillekreativeunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet