lørdag den 14. juli 2012

Garnshopping på Frederiksberg

Ohhhh! Lykke! Jeg har fundet mig en ny og helt igennem yndlingsgarnforretning. Den ligger på Frederiksberg, og har desværre hverken hjemmeside, blog eller webshop. Men heldigvis har jeg nogle gode pushere i nærheden, der godt vil handle lidt for mig:) Jorun Garn ligger på Godthåbsvej 51, og har alt i uld. Jeg mener ALT! Hun har kun uld, og der dufter som der må dufte i Søren Ryes himmel, når man kommer ind: af uld. Indehaveren er supersød, og ved ligeså meget om uld, som hun har garn i butikken. Jeg forelskede mig i det lækreste islandske, lidt kradse uld, men købte 'bare' ind, så jeg kunne blive færdige med de projekter, jeg allerede har gang i herhjemme. Og så har jeg jo en god mulighed for at tage til København igen;)


Sirri, det lækre, lækre uld fra Island





Så ved man bare, man er på bølgelængde;)




Det er nok ikke meningen, jeg skal poste dette, men der er filme langt imellem jeg er i en butik, hvor de på den måde byder små børn velkomne (så mor kan handle i fred!) Godt tænkt!

5 kommentarer:

  1. Ser virkelig dejligt ud med alt det uld. Jeg har faktisk en Give Away på højkant, hvor du bl.a. kan vinde en strikkeopskrift samt tilhørende garn til en lille vest, tror måske det ville være noget for dig.

    Mvh Helena
    madebyme-helena.blogspot.com
    Etiketter Give Away

    SvarSlet
  2. Tak, det vil jeg da lige kigge på:)

    SvarSlet
  3. Ja hende Jorun er bare sød- jeg arbejder lige om hjørnet- så indimmelm når jeg trænger til en pause- så skal jeg lige ned og gramse på lidt uld .-)

    SvarSlet
  4. Uld, uld, uld! Nok det mest fantastiske materiale, der findes! :) Men som færing har jeg dog en lille rettelse til dit indlæg - Sirri uld er fra Færøerne..

    SvarSlet
  5. Det var en super hyggelig dag, det håber jeg vi får lejlighed til en anden gang;-)))

    SvarSlet