tirsdag den 9. oktober 2012

Sig nærmer tiden...



For både jul (!) og en rasende masse fødselsdage i familien. Åh, vi kommer lige fra Bilka, og jeg orker næsten ikke tanken om Bilka og børn igen. For satan, hvor de kan skabe sig, bare fordi man rammer ulvetimen og skal igennem slikhylderne!!? What to do, what to do?

NETSHOPPING må være svaret. Jeg køber faktisk vældig gerne på nettet, og det eneste, der holder mig tilbage (bortset fra Carsten, når han opdager det) er fragtpriserne. So what's a wise woman to do? Gi den gas og shoppe igennem, sgudda!

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på siden Lekmer.dk. Kendte egentlig godt navnet, men har ikke rigtig fået den tjekket, men nu skal det ha chancen. De har overdrevet mange varer, så mon ikke man kan få indholdet i kurven op på den magiske tusse, så fragten er gratis? Jeg har i hvert fald (på sønnikes vegne) forelsket mig i en Spiderman adventskalender (ja, der var engang, jeg også var en speltmor, der forsvor den slags kommercielle fis. Så kom jeg i livets skole....) som jeg bare ville HADE at komme for sent til i Bilka og et Dino DIY der skal prøves af. Vil dog ikke love, det får lov at ligge helt til jul;) Og hey, kan lige se, de også har tøj.... Må liiiiige tjekke;)

Fuldstændig off topic: linselusen her kommer i radioen i morgen i et telefoninterview om at være bonusmor. Tjek Fynskemediers radio Klubben i morgen. Kl. fucking 6.20... pffft!



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar