mandag den 14. maj 2012

Inspirerende besøg


http://www.huhej.info/presse01.jpg

Der er bare ikke noget som mennesker, der inspirerer, vel? Den anden dag havde jeg besøg af hele to af slagsen. Eller... faktisk flere, for der var børn og mænd og alt muligt andet også, men til en start var det bare os tre. Hanne, hvis band hedder Hannes Alliance, Bente og mig. Hanne har en fuldstændig vidunderlig energi, og selvom jeg bryster mig med at være næsten 100% tonedøv, og kun bruge musik som støj, så er hun så fantastisk at være i kreativt fællesskab med. For hun tænker skævt og mærkeligt, og jeg lærer noget hver gang vi er sammen. Og så er hun smuk som få! Se bare op. Jeg har nappet billedet på hendes side. Der er også lidt her, men det er nok HER, du finde mest om og med hende. Som jeg selv og min anden besøgende, Bente, har Hanne svært ved at sætte label på, hvad det egentlig er, hun laver. Det er lyd, eksperimenteren med stemmen, ord og intuition, og I skulle unde jer selv en tur ud i hendes univers. Nåja, og så har jeg lige erfaret, at hun er at finde på Copenhagen Jazz Festival dette år. Hurra!

Denne her er min favorit!




Billedet er sakset fra hendes side, og det er Bente i midten. Indbegrebet af coolness, ikke sandt?!
Min anden 'gæst' var Bente, der ejer Earthwalker, som jeg er værkstedsnabo med. Så helt gæst er hun altså ikke. Men jeg ELSKER at have hende inde ved siden af, hun er så mega-sej, at man sku tro, det var løgn. Hun saver med motorsav, slæber store sten, laver trommedans og svedehytte og alt muligt andet. Hun er noget af det mest groundede, jeg kender, og så er hun ligeså skæv inde i hovedet som jeg. Fantastisk!



Prøv lige at være sej med en motorsav, hva!

Jeg elsker at kende dejlige mennesker, og jeg elsker at have en følelse af kreativt fællesskab. Mit værksted er åbent, når jeg er der, og man er velkommen til at komme og være. Bare være, være kreativ, tænke, lytte, sludre, være stille. Være. Uanset, hvor kreativ, man så selv syens, man er!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar