fredag den 25. maj 2012

Se skønheden

Jeg har altid øjne og lim parat i tasken. Så kan der lige pyntes lidt op, hvis jeg finder noget,  der kan google-øjes.
Smart. Bortset fra det har vist sig at være rigtig svært at finde egnede elementer til øjengrafitti. I af fandt jeg så denne tennisbold der ellers var død. Nu er den en Hapser.
Bortset fra at det altså er svært at finde noget at lime øjne på, så er det ret skønt sådan at gå og være klar på grafitti aftrækkeren hele tiden. Det er en god måde at skærpe sit syn. Sit blik for detaljer og æstetisk potentiale.
I dag faldt det supergodt i tråd med at jeg lavede landart med 1. og 2. klasse. De gik til opgaven med ildhu og fik på en god time lavet en masse små og store kunstværker. Så fedt at se dem arbejde intuitivt med kunsten. Sådanne dage elsker jeg at være lærer!






1 kommentar:

  1. Fedt!! Får helt lyst til at kopiere din øjen-grafitti-trend :-) Jeg elsker når der på min vej opstår finurligheder, der får smilet frem på læben - jeg laver selv garngrafitti og er blevet helt afhængig :-)

    SvarSlet