fredag den 4. maj 2012

Kan fandme godt forstå, det går lidt trægt

med de faste lærere! Hvor skal man følge med? Her eller på den gamle blog?!

Her, tak<3 og hvis I vil bære over med min eklatante mangel på it kompetencer, så vil jeg forsøge at poste her fra telefonen også. Har nemlig lige opdaget, at kegler glad og fro og lidt nollerrøv har telefonblogget på den forkerte bloggen mere end én gang. Når jeg kommer i nærheden af en pc, gør jeg det godt igen! Loooover!

Indtil da kan I jo glæde jer med mig til i morgen, hvor jeg skal brænde raku. Her ses de perler, jeg har lavet, og jeg kan næsten ikke vente på det bliver i morgen!


2 kommentarer:

  1. Jeg har ingen ide om hvad Raku er... men glæder mig da til at se hvad det ender ud i :)

    SvarSlet
  2. jeg gad også godt bræde raku :)

    SvarSlet